Jan 26, 2012

Rakia Bar konkurs

Već duže vreme sam zainteresovan za oblast industrijskog dizajna, packaging - dizajniranje vizuelnog identiteta i pakovanja proizvoda. Iako po sam po profesiji industrijski dizajner i prvenstveno su mi interesovanja bila vezana za dizajn nameštaja počela je jako da me interesuje i ova oblast jer u ogromnoj meri je prisutna u životu svakog od nas. Sam psihološki momenat koji nas privlači ka nekom proizvodu isključivo zbog šarene etikete ili lepo dizajnirane flašice mi je bio potpuno fascinantan. Kakve sve gluposti nisam u stanju da kupim, probam, samo zbog lepog pakovanja. Takođe sa marketinške strane jako je zanimljivo kako dobro pakovanje može da lansira dobar proizvod i još brže uruši loš. U poslednje vreme se na našem tržištu pojavilo dosta i domaćih proizvoda sa perfeknim packaging rešenjima i o njima će sasvim sigurno biti dosta reči i pohvala u narednim postovima. Ovom prilikom bih želeo da vam pokažem jedno od mojih rešenja koje sam radio za konkurs Rakia Bar-a u saradnji sa Turističkom organizacijom grada Beograda. Rešenje nije pobedilo ali je ušlo u prvih deset radova. Pobedničko rešenje kao i ostale radove iz užeg izbora možete pogledati na designed.rs.




Prednja etiketa ima usečen logo BGD 2012 kroz koji se vidi etiketa pozadi koja je obostrano štampana. Na strani koja se vidi sa prednje strane se nalazi print noćne panorame Beograda (pogled sa Novo Beogradske strane Save na predeo Kosančićevog venca ), kao prve asocijacije velikog broja turista koji sa reke stižu u Beograd. Korišćenjem modernog fonta za logo i pisanog za ostale infomacije se postiže balans između dva aspekta koji predstavljaju Beograd, modernog i tradicionalnog grada. Ovakvim rešenjem želimo da privučemo što širi spektar potrošača.


Sva slova na prednjoj etiketi su u zlatotisku osim logoa koji se useca, papir na kome se štampaju etikete je mat hrapav, postoji i alternativno rešenje, ukoliko je suviše koplikovano isecanje logoa.  


No comments:

Post a Comment