Jonathan Calugi, italijanski grafički dizajner, je svojim čistim ilustracijama i grafičkim šablonima uspeo da kroz prepoznatljiv stil i jednostavnost pored moje zainteresovanosti pobudi i interesovanje ozbiljnih kompanija kao što su Nike, Sony, Apple...
Svaki rad se sastoji od čudnih gotovo dečijih šara i ilustracija kombinovanih sa čistim linijama i bojama. Iako ovakve vrste ilustracija su često prebogate i prenatrpane grafičkim elementima Jonathan je ipak uspeo da kroz pročišćene forme privuče i komercijalni deo tržišta i ozbiljne kompanije koje ga angažuju. Nominovan je za New Visual Artist 2010 by Print Magazine i uvršćen među 20 obećavajućih talenata , mlađih od 30 godina, grafičkog dizajna u svetu. Ovo su neki od njegovih radova...
Svaki rad se sastoji od čudnih gotovo dečijih šara i ilustracija kombinovanih sa čistim linijama i bojama. Iako ovakve vrste ilustracija su često prebogate i prenatrpane grafičkim elementima Jonathan je ipak uspeo da kroz pročišćene forme privuče i komercijalni deo tržišta i ozbiljne kompanije koje ga angažuju. Nominovan je za New Visual Artist 2010 by Print Magazine i uvršćen među 20 obećavajućih talenata , mlađih od 30 godina, grafičkog dizajna u svetu. Ovo su neki od njegovih radova...